ღمامانم کجاست؟ღ
خاطرات من
سلام دوستان خوش اومدین
درباره وبلاگ


سلام به همه. به این وب خوش اومدین. من خیلی دوست دارم نطر بدین‘ انتقاد کنین ‘ پیشنهاد بدین. و منتظرم هستم. توی نظرسنجی شرکت کنین. توی چت باکس پیغام بدین. راستی من براتون لوگو درست می کنم رایگان. اگه خواستین توی نظر خصوصی بهم بگید. به لینک های وبلاگم سر بزنید وبای قشنگین. منتظر نظرات قشنگتون هستم.

پيوندها
والپیپر های انیمه ای
تنها در دختکن خاطرات
saman kocholo
دنیای عشق و زندگی
هویجوری!!!!!!
کتابچه ی یه دختر سمپادی
♥کلبه♥
i T
تنهایی شیطون//سیاوش
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥
بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست
the endless
زندگی ازآن شماست
عـکس و مدل*رومینا*
غریبانه
عطر باران
تولدم گناه بود
عـــــاشــــقــــانــــــه
آنیتا و لیلا خوشگله
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات من و آدرس royayekhatereha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 93714
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1



Cute Pink Kaoani

♥かわぃぃミクのゲーム♥(絵はちょいムズ)

アニメ系時計

نويسندگان
miss alone

آرشيو وبلاگ
بهمن 1391
دی 1391
آبان 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 17:35 :: نويسنده : miss alone

مامانم کجاست؟ 

 

-   مامانم کجاست؟

مادربزرگم سرش رو پایین می ندازه و می گه: پیش خدا.

-    خدا کجاست؟

مادربزرگم سرشو میاره بالا و می گه: اون بالا.

-   کدوم بالا؟

مادربزگم با چشمای پر از اشکش گفت: بالا که نه خدا همین جا پیش ماست؟

-   خدا که خودش پیش ماست، چرا مامانمو با خودش برد؟

مادربزرگ با چشمای اشکیش می گه: الهی قربونت برم و یه دونه بوسم می کنه.

-   آدما کی می میرند؟

می گه: هروقت به اندازه کافی گریه کرده باشند.

-   مامانم خیلی گریه کرده بود؟

بابام سرشو می اندازه پایین و می گه: خیلی گریه کرده بود.

-   چرا خیلی گریه کرده بود؟

بابام سرشو بالا میاره و می گه: نمی دونم... خب...

-   من که خیلی گریه کردم چرا نمی میرم؟

بابام با چشمای اشک آلود می گه: الهی قربونت برم.

-   من روز مادر برای کی کادو بخرم؟

عموم سرشو پایین می اندازه و می گه: خب برای مادربزرگت.

-   روز عید بعد از بابام کیو بوس کنم؟

عموم با همون سرپایینش می گه: خب مادربزرگت رو...

-   کی کارنامه ام را از مدرسه بگیره؟

عموم سرشو بالا نمیاره و می گه: خب مادربزرگت.

-   کارای خوبمو برای کی تعریف کنم؟

-   خب، برای مادربزرگت.

-   خودمو برای کی لوس کنم؟ به حرف کی گوش نکنم مه جیغش دربیاد؟ دیکتم رو کی بگه؟گره زدن بند کفش؟ وقتی بزرگ شدم کی برام...

عموم با همون سر پایین می گه: خب..خب..مادربزرگت.

-   اون وقت مادربزرگ از این کارا خوش حال می شه؟

عموم با خوش حالی سرشو میاره بالا و می گه:حتما...حتما...

-   پس چرا تا این کارا رو می کنم می گه الهی بمیرم...

عموم وقت نمی کنه سرشو بندازه پایین با چشمای اشکیش بلند می شه و می ره.

من خیلی خدا رو دوست دارم دلم می خواد این سوالای سخت سخت و که هیچ کس جوابشونو نمی دونه ازش بپرسم. اما دلم نمی خواد چشمای خوشگلش پر از اشک بشه. ولی من می پرسم شاید خدام یه دونه بوسم کنه.

 


نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت16:56---14 اسفند 1391
خیلی قشنگ بوود.تشکر..
پاسخ:خواهش می کنم ممنون از شما.


تنهای شیطون
ساعت10:55---8 بهمن 1391
واقعا جالب بود خیلی باحال بووووووود عسیسمپاسخ:ممنون نظر دادی مرسی.

بیا توسریع
ساعت11:51---5 بهمن 1391
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه .

بخصوص این مطلبت احساسمونو ........پاسخ:ممنون . حتما.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: